آموزش استفاده از VPN در PS4

خرید vpn برای پلی استیشن 4

PS4 کنسول بازی فوق العاده ای است. خرید VPN برای پلی استیشن 4 مزایای بسیاری دارد مخصوصا برای کاربران ایرانی. با خرید VPN برای PS4 می تونید تحریم ها و فیلترینگ را به راحتی دور بزنید و به بازی های ریجن های دیگر دسترسی داشته باشید.

متاسفانه بسیاری از شرکت های بازی سازی اجازه بازی آنلاین با آی پی ایران رو نمیدن ولی با استفاده از VPN این مشکل به سادگی رفع خواهد شد.

ولی متاسفانه استفاده از VPN در PS4 مانند کامپیوتر و یا گوشی که تنها نیاز به  یه نصب اپ دارن به سادگی ممکن نیست و روش متفاوتی داره. اما نگران نباشید. روش کار بسیار ساده است و ما در این آموزش به شما نشان خواهیم داد چگونه VPN را روی PS4 راه اندازی کنید و از گیمینگ آنلاین لذت ببرید.

برای استفاده از VPN روی PS4 دو روش وجود دارد:

  1. تنظیم VPN روی مودم
  2. استفاده از کامپیوتر یا لپ تاپ و به اشتراک گزاری VPN با کنسول

در روش اول شما نیاز به مودمی دارید که از قابلیت تنظیم VPN روی مودم پشتیبانی کند. این روش در اینجا آموزش داده شده است پس ما مستقیم به سراغ روش دوم یعنی به اشتراک گذاری VPN توسط کامپیوتر و لپ تاپ میریم.

برای اینکار شما فقط نیاز به یک کابل اترنت یا کابل شبکه دارید.


به اشتراک گذاری VPN کامپیوتر با PS4

  1. یک طرف کابل شبکه رو به کامپیوتر و طرف دیگه رو به پورت شبکه PS4 وصل کنید.
  2. بعد از خرید VPN برای PS4، نرم افزار VPN مربوطه رو روی ویندوز نصب کنید و به سرور ورد نظر وصل بشید. ما در اینجا از Kerio VPN استفاده میکنیم.
  3. وارد منوی استارت ویندوز و سپس بخش تنظیمات بشید.

خرید vpn برای پلی استیشن 4

  1. گزینه Network & Internet رو انتخاب کنید و سپس از ستون سمت راست گزینه Wi-Fi رو انتخاب کنید.

خرید vpn برای پلی استیشن 4

  1. در قسمت سمت راست صفحه گزینه Change Adapter Option را انتخاب کنید.

خرید vpn برای پلی استیشن 4

  1. روی کانکشنی که وصل شدید راست کلیک کنید و Properties رو انتخاب کنید. در اینجا کانکشن ما Kerio هستش.

خرید vpn برای پلی استیشن 4

  1. تیک گزینه Allow other network users to connect through computer’s internet connection. و از لیست زیر اون Ethernet رو انتخاب کنید و روی Ok کلیک کنید. چون می خوایم اینترنت رو از طریق کابل شبکه به PS4 بفرستیم.

خرید vpn برای پلی استیشن 4

با اینکار ترافیک اینترنت PS4 از طریق VPN کامپیوتر عبور خواهد کرد. خوب کارمون با ویندوز تمومه. بقیه کار رو تو پلی استیشن ادامه میدیم.

  1. حالا وارد تنظیمات پلی استیشن 4 بشید.

خرید vpn برای پلی استیشن 4

  1. به قسمت Network Settings برید و Setup Internet Connection رو انتخاب کنید.

خرید vpn برای پلی استیشن 4

  1. در صفحه بعد باید گزینه User a LAN Cable رو انتخاب کنید چون با کابل شبکه می خوایم به اینترنت وصل بشیم.

خرید vpn برای پلی استیشن 4

  1. در آخر باید گزینه Easy Mode رو انتخاب کنید تا PS4 خودش بهترین تنظیمات رو خودش بصورت اتوماتیک انجام بده. چند لحظه صبر کنید تا PS4 تنظیمات رو انجام بده.
  2.  اگر در مورد پراکسی ازتون سوال شد باید Do not Use a Proxy Server رو انتخاب کنید. بقیه گزینه هایی که نمایش داده میشه رو تایید کنید.
  3. در آخر Test Internet Connection رو انتخاب کنید. اگر مشکلی نباشه و هم تنظیمات درست انجام شده باشه این صفحه رو مشاهده خواهید کرد.

خرید vpn برای پلی استیشن 4

راه اندازی VPN روی خیلی سخت و پیچیده نیست و نیاز به چند دقیقه وقت و حوصله داره. در عوض خرید VPN برای PS4 مزایای خیلی زیادی داره که در ابتدای آموزش به اونها اشاره شد.

در واقع اگه گیمیر حرفه ای باشید بدون VPN شاید نتونید خیلی از عناوین آنلاین رو بازی کنید. برای خرید VPN برای PS4 می تونید از لینک زیر اقدام کنید. سرویس های VPN بانجی روی تمام دیوایس ها و سیستم عامل ها قابل استفاده هستن.

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on facebook

مقالات بیشتر

با سلام خدمت کاربران گرامی

همانطور که مطلع هستید از روز چهارشنبه دسترسی اینترنت بین الملل قطع شد و فقط در ساعات خاصی این دسترسی وجود دارد. از طرفی به دلیل محدودیت های اعمال شده در اینترنت طی چند روز گذشته، در بعضی از ISP ها بعضی از پروتکل های VPN مسدود شده اند.

در صورتی که مشکل اتصال دارید پیشنهاد میکنیم از اپلیکیشن اختصاصی Last VPN استفاده کنید. این اپ دارای تمام پروتکل ها است. توصیه می‌شود تمامی سرویس‌ها را امتحان کنید تا بتوانید بهترین سرویس را متناسب با اینترنت خود انتخاب کنید. این اپ برای اندروید و ویندوز موجود بوده و از پنل کاربری قابل دریافت است. کاربران آیفون هم میتوانند از اپ Cisco استفاده کننید. آموزش تمام سرویس ها در قسمت راهنمای استفاده سایت قرار دارد.

ورود به پنل کاربری

قابل توجه کاربران iOS

لطفا با توجه به محدودیت های سرویس های L2TP , IKEv2 , IPSec و فیلتر شدن اپ استور حتما قبل از خرید، از امکان نصب اپ روی آیفون خود مطمئن بشید. به کاربران آیفون توصیه می شود سرویس شش ماهه را که دارای سرورهای ویژه هست را تهیه بفرمایند.
آموزش Cisco برای iOS