راهنمای استفاده از Open vpn در ویندوز

1. نرم افزار OpenVPN برای ویندوز رو از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

دانلود Open VPN



2. در سرویس OpenVPN آدرس سرورها بصورت فایلهای TCP و UDP هستش. فایل های سرور OpenVPN در پنل کاربری شما در قسمت “فایل ها” قرار دارند. فایل های سرور رو دانلود و در یک فولدر ذخیره کنید.

ورود به پنل کاربری



3. برای اضافه کردن فایل سرور به نرم افزار OpenVPN دو راه وجود داره. یا می تونید از قسمت بالا روی تب FILE کلیک کنید و فایل سرور رو به داخل نرم افزار بکشید و رها کنید. یا می تونید روی فایل سرور دابل کلیک کنید تا در نرم افزار OpenVPN باز بشه.

راهنمای استفاده از Openvpn در ویندوز - 1



4. یوزرنیم اکانت خودتون رو وارد کنید، تیک گزینه Save Password رو بزنید و پسورد اکانت رو وارد کنید و در انتها روی Add در بالای صفحه کلیک کنید. توصیه میشه که چندتا از فایل های سرور رو اضافه کنید تا با هر کشوری که مایل بودید وصل بشید.

راهنمای استفاده از Open vpn در ویندوز - 2



5. برای اتصال سوییج رو فعال کنید و چند لحظه صبر کنید تا وصل بشید.

راهنمای استفاده از Openvpn در ویندوز - 3



6. برای قطع اتصال هم روی سوییچ سبز کلیک کنید.

راهنمای استفاده از Openvpn در ویندوز - 4

سرورهای UDP

USA

Netherlands

Canada

Germany

Russia

Turkey

France

سرورهای TCP

USA

Netherlands

Canada

Germany

Russia

Turkey

France

با سلام خدمت کاربران گرامی

همانطور که مطلع هستید از روز چهارشنبه دسترسی اینترنت بین الملل قطع شد و فقط در ساعات خاصی این دسترسی وجود دارد. از طرفی به دلیل محدودیت های اعمال شده در اینترنت طی چند روز گذشته، در بعضی از ISP ها بعضی از پروتکل های VPN مسدود شده اند.

در صورتی که مشکل اتصال دارید پیشنهاد میکنیم از اپلیکیشن اختصاصی Last VPN استفاده کنید. این اپ دارای تمام پروتکل ها است. توصیه می‌شود تمامی سرویس‌ها را امتحان کنید تا بتوانید بهترین سرویس را متناسب با اینترنت خود انتخاب کنید. این اپ برای اندروید و ویندوز موجود بوده و از پنل کاربری قابل دریافت است. کاربران آیفون هم میتوانند از اپ Cisco استفاده کننید. آموزش تمام سرویس ها در قسمت راهنمای استفاده سایت قرار دارد.

ورود به پنل کاربری

قابل توجه کاربران iOS

لطفا با توجه به محدودیت های سرویس های L2TP , IKEv2 , IPSec و فیلتر شدن اپ استور حتما قبل از خرید، از امکان نصب اپ روی آیفون خود مطمئن بشید. به کاربران آیفون توصیه می شود سرویس شش ماهه را که دارای سرورهای ویژه هست را تهیه بفرمایند.
آموزش Cisco برای iOS