راهنمای استفاده از vpn در اندروید

برای استفاده از VPN در سیستم عامل اندروید شما نیازی به دریافت نرم افزار خاصی ندارید. تنها با انجام چند تنظیم ساده در قسمت تنظیمات گوشی یا تبلت اندرویدی خود قادر به استفاده از این سرویس خواهید بود.

1. به قسمت Settings گوشی یا تبلت اندرویدی تون برید و وارد قسمت تنظیمات شبکه گوشی بشید. این گزینه ممکنه نام های مختلفی تو برند های مختلف داشته باشه. مثلا تو گوشی های سامسونگ وارد قسمت More Networks بشید.

راهنمای استفاده از vpn در اندروید - 1



2. گزینه VPN رو انتخاب کنید.

راهنمای استفاده از vpn در اندروید - 2



3. روی علامت + بزنید تا یه کانکشن جدید بسازید.

راهنمای استفاده از vpn در اندروید - 3



4. سرویس VPN دارای 2 پروتکل PPTP و L2TP هستش. بعضی از اینترنتها با PPTP سازگارند و بعضی با L2TP. شما میتوانید هر دو روش رو امتحان کنید.
برای اتصال از طریق PPTP، در قسمت Type گزینه PPTP رو انتخاب کنید. در قسمت Name یک نام دلخواه برای کانکشن وارد کنید. مثلا Bunjee. در قسمت Server Address، یکی از سرورهای VPN رو وارد کنید. لیست سرورهای VPN در پنل کاربری شما قرار دارد. در انتها روی گزینه Save کلیک کنید.

ورود به پنل کاربری

راهنمای استفاده از vpn در اندروید - 4



5. برای اتصال از طریق L2TP، در قسمت Type گزینه L2TP/IPSec رو انتخاب کنید. در قسمت Name یه اسم دلخواه وارد کنید مثلا Bunjee. در قسمت IPSec pre-shared key عبارت 12345 را وارد کنید و در انتها روی Save کلیک کنید.

راهنمای استفاده از vpn در اندروید - 5



6. روی کانکشنی که ساختید کلیک کنید.

راهنمای استفاده از vpn در اندروید - 6



7. یوزرنیم و پسود اکانت خودتون رو وارد کنید، تیک گزینه “Save account information” رو بزنید و روی Connect بزنید و منتظر باشید تا وصل بشید.

راهنمای استفاده از vpn در اندروید - 7

USA

usd.goadd.net

Canada

cad.goadd.net

Netherlands

nld.goadd.net

Germany

ded.goadd.net

UK

ukd.goadd.net

Russia

rud.goadd.net

France

frd.goadd.net
با سلام خدمت کاربران گرامی

همانطور که مطلع هستید از روز چهارشنبه دسترسی اینترنت بین الملل قطع شد و فقط در ساعات خاصی این دسترسی وجود دارد. از طرفی به دلیل محدودیت های اعمال شده در اینترنت طی چند روز گذشته، در بعضی از ISP ها بعضی از پروتکل های VPN مسدود شده اند.

در صورتی که مشکل اتصال دارید پیشنهاد میکنیم از اپلیکیشن اختصاصی Last VPN استفاده کنید. این اپ دارای تمام پروتکل ها است. توصیه می‌شود تمامی سرویس‌ها را امتحان کنید تا بتوانید بهترین سرویس را متناسب با اینترنت خود انتخاب کنید. این اپ برای اندروید و ویندوز موجود بوده و از پنل کاربری قابل دریافت است. کاربران آیفون هم میتوانند از اپ Cisco استفاده کننید. آموزش تمام سرویس ها در قسمت راهنمای استفاده سایت قرار دارد.

ورود به پنل کاربری

قابل توجه کاربران iOS

لطفا با توجه به محدودیت های سرویس های L2TP , IKEv2 , IPSec و فیلتر شدن اپ استور حتما قبل از خرید، از امکان نصب اپ روی آیفون خود مطمئن بشید. به کاربران آیفون توصیه می شود سرویس شش ماهه را که دارای سرورهای ویژه هست را تهیه بفرمایند.
آموزش Cisco برای iOS