راهنمای استفاده از vpn در ویندوز

1. برای استفاده از vpn در ویندوز شما نیاز به نصب نرم افزار خاصی ندارید. البته این روش صرفا مختص ویندوز 10 هستش و در سایر ویندوز ها قابل استفاده نیست.



2. وارد قسمت Setting در منوی Startبشید و روی گزینه Network & Internet کلیک کنید.

راهنمای استفاده از vpn در ویندوز - 1



3. در قسمت سمت چپ روی VPN کلیک کنید.

راهنمای استفاده از vpn در ویندوز - 2



4. روی “Add a VPN Connection” کلیک کنید.

راهنمای استفاده از vpn در ویندوز - 3



5. در قسمت Connection name، یک نام دلخواه برای کانکشن وارد کنید. مثلا Bunjee. در فیلد Server name or address، یکی از سرورهای VPN رو وارد کنید. لیست سرورهای VPN در پنل کاربری شما قرار دارد. در قسمت VPN type هم گزینه PPTP رو انتخاب کنید. یوزرنیم و پسورد اکانت رو وارد کنید و روی دکمه Save کلیک کنید.

ورود به پنل کاربری

راهنمای استفاده از vpn در ویندوز - 4



6. در صورتی که تمایل داشته باشید از پروتکل L2TP استفاده کنید، کلیه مراحل رو مانند مرحله قبل انجام بدید فقط در قسمت VPN type گزینه L2TP رو انتخاب کنید و در فیلد Pre-shared key، عبارت 12345 رو وارد کنید.

راهنمای استفاده از vpn در ویندوز - 5



7. کانکشن ساخته شده رو انتخاب کنید و روی Connect کلیک کنید و صبر کنید تا اتصال انجام بشه.

راهنمای استفاده از vpn در ویندوز - 6



8. برای قطع اتصال، روی Disconnect کلیک کنید.

راهنمای استفاده از vpn در ویندوز - 7

USA

usd.goadd.net

Canada

cad.goadd.net

Netherlands

nld.goadd.net

Germany

ded.goadd.net

UK

ukd.goadd.net

Russia

rud.goadd.net

France

frd.goadd.net
با سلام خدمت کاربران گرامی

همانطور که مطلع هستید از روز چهارشنبه دسترسی اینترنت بین الملل قطع شد و فقط در ساعات خاصی این دسترسی وجود دارد. از طرفی به دلیل محدودیت های اعمال شده در اینترنت طی چند روز گذشته، در بعضی از ISP ها بعضی از پروتکل های VPN مسدود شده اند.

در صورتی که مشکل اتصال دارید پیشنهاد میکنیم از اپلیکیشن اختصاصی Last VPN استفاده کنید. این اپ دارای تمام پروتکل ها است. توصیه می‌شود تمامی سرویس‌ها را امتحان کنید تا بتوانید بهترین سرویس را متناسب با اینترنت خود انتخاب کنید. این اپ برای اندروید و ویندوز موجود بوده و از پنل کاربری قابل دریافت است. کاربران آیفون هم میتوانند از اپ Cisco استفاده کننید. آموزش تمام سرویس ها در قسمت راهنمای استفاده سایت قرار دارد.

ورود به پنل کاربری

قابل توجه کاربران iOS

لطفا با توجه به محدودیت های سرویس های L2TP , IKEv2 , IPSec و فیلتر شدن اپ استور حتما قبل از خرید، از امکان نصب اپ روی آیفون خود مطمئن بشید. به کاربران آیفون توصیه می شود سرویس شش ماهه را که دارای سرورهای ویژه هست را تهیه بفرمایند.
آموزش Cisco برای iOS