آموزش تغییر کشور در گوگل پلی Google Play

آموزش تغییر کشور در گوگل پلی Google Play

از یه اپ یا بازی خوشت اومده و همه جا صحبت از اونه. خوب کاری نداره. وارد گوگل پلی میشی و راحت نصبش میکنی. ولی هر چقدر جستجو میکنی خبری از بازی یا اپ مورد نظر نیست که نیست.

البته این موضوع خیلی عجیب نیست. شرکتهای سازنده اپلیکیشن و بازی به خاطر سیاست های بازاریابی ممکنه بازی یا اپ رو فقط برای یک یا چند کشور ارایه بدن یا اپلیکیشن رو فقط برای کاربران یک کشور خاص طراحی کنن.

در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که به سادگی با تغییر کشور در Google Play این محدودیت رو دور بزنید و هر بازی یا اپلیکیشنی که خواستید رو نصب کنید. فرقی نمیکنه که در کشور شما قابل دسترس هستش یا خیر. با ما همراه باشید.

گوگل پلی منطقه و کشور شما رو بر اساس آدرس آی پی شما مشخص میکنه و با همین آی پی محدودیت ها رو وضع میکنه. برای تغییر آی پی نیاز به vpn داریم تا بتونیم آی پی و در واقع کشور خودمون رو تغییر بدیم.


1. وارد Settings گوشی بشید و به دنبال بخش Application Manager باشید و روش تپ کنید.

تغییر کشور در Google Play

2. تو لیست برنامه ها Google Play رو پیدا کنید و روش تپ کنید.

تغییر کشور در Google Play

3. روی  Clear Data بزنید. با این کار گوگل پلی ریست میشه و آماده میشه که با آی پی جدید وارد بشیم.

تغییر کشور در Google Play

روش تغییر کشور در گوگل پلی در ورژن های جدیدتر اندروید

اگر از ورژن های جدیدتر اندروید استفاده میکنید، روش پاک کردن دیتای برنامه و ریست اون کمی متفاوته.

1. وارد Setting بشید و بعد روی Apps & notifications بزنید.

تغییر کشور در Google Play

2. Google Play رو پیدا کنید و روش بزنید و بعد روی Storage بزنید.

تغییر کشور در Google Play

3. در آخر هم روی Clear Storage بزنید.

تغییر کشور در Google Play

خوب حالا باید vpn را فعال کنید. با کشوری که تمایل دارید، وصل بشید. ما آمریکا رو انتخاب کردیم و وصل شدیم. الان دیگه گوگل پلی آمریکا رو داریم و میتونیم خیلی راحت اپ ها و بازی هایی که در دسترس نبودن نصب کنیم.

گوگل پلی آمریکا
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on facebook

مقالات بیشتر

با سلام خدمت کاربران گرامی

همانطور که مطلع هستید از روز چهارشنبه دسترسی اینترنت بین الملل قطع شد و فقط در ساعات خاصی این دسترسی وجود دارد. از طرفی به دلیل محدودیت های اعمال شده در اینترنت طی چند روز گذشته، در بعضی از ISP ها بعضی از پروتکل های VPN مسدود شده اند.

در صورتی که مشکل اتصال دارید پیشنهاد میکنیم از اپلیکیشن اختصاصی Last VPN استفاده کنید. این اپ دارای تمام پروتکل ها است. توصیه می‌شود تمامی سرویس‌ها را امتحان کنید تا بتوانید بهترین سرویس را متناسب با اینترنت خود انتخاب کنید. این اپ برای اندروید و ویندوز موجود بوده و از پنل کاربری قابل دریافت است. کاربران آیفون هم میتوانند از اپ Cisco استفاده کننید. آموزش تمام سرویس ها در قسمت راهنمای استفاده سایت قرار دارد.

ورود به پنل کاربری

قابل توجه کاربران iOS

لطفا با توجه به محدودیت های سرویس های L2TP , IKEv2 , IPSec و فیلتر شدن اپ استور حتما قبل از خرید، از امکان نصب اپ روی آیفون خود مطمئن بشید. به کاربران آیفون توصیه می شود سرویس شش ماهه را که دارای سرورهای ویژه هست را تهیه بفرمایند.
آموزش Cisco برای iOS